Tuesday, April 2, 2013

PUTRAJAYA


Salam semua Hahaha . Time ni aku g kenduri kahwin member aku alep punya awek kaka dia kahwin . 
Aku lepak lah dgn alep smpai org dah semua dh kemas brg . Aku follow alep g photoshoot . Follow je , tp aku wat hal sendiri dgn MySweetHeart hehe . Seronok aku dgn dia gelak ketawa smbil syok sendiri photoshoot haha . Alhamdulillah aku happy bila dia ade dgn aku even dia ni kasar orangnya tpi aku tau dia ni seorang yang caring maybe nk tunjuk ego dia dulu kot nak tgk aku tahan ke tak haha sebab kita orang baru 2 bulan couple . Kami sembang2 gelak ketawa sama sama di PUTRAJAYA . Even dia lagi chubby dari aku tak pe aku tak kesah asalkan dia ada disamping aku susah dan senang :)

NUR ANISA BT AHMAD RASHID 
ILOVEYOUSOMUCH
MUUAHHHH   

1 comment:

  1. Hahaha kuang asem nye boyfriend. Heheh. Bagus laa lau paham perangai syg. Heheh

    ReplyDelete